Categories
Category

Recenzie: Falcon, Soldatul de iarnă și bărbatul cu stele cu un plan (Kinda)

Există un lucru pe care probabil îl putem ghici cu un anumit grad de certitudine. Până la sfârșitul alergării Falconului și soldatului de iarnă, Sam Wilson va fi căpitanul America. Cum va ajunge acolo, va fi probabil arcul acestei serii. Al doilea episod din (acum) al doilea serial MCU pune Falcon, Soldatul de iarnă și noul bărbat cu stele, John Walker, împreună. Spre deosebire de primele episoade din Wandavision, suntem deja în grosimea unei aventuri MCU standard. Cu toate acestea, în ciuda secvențelor de acțiune copioasă, există încă multe sub suprafața acestei povești. Atât Sam de la Anthony Mackie, cât și Bucky, Sebastian Stan, lucrează printr -un alt tip de traume decât Wanda Maximoff. Dar lucrează totuși prin ea.

Desigur, obiectul strălucitor strălucitor din episod este „noul căpitan America”. Wyatt Russell îl joacă pe John Walker, un erou al armatei americane cu trei medalii de onoare. (O primară mai mare decât a câștigat orice membru al serviciului real.) Nu este îmbunătățit, dar pare să fie în condiții fizice de înălțime. De asemenea, el, deocamdată, pare să vrea cu adevărat să facă lucruri bune în rolul său. O parte a planului pe care acest om cu stele este de a recruta aliații căpitanului original America.

X

Mario Kart DLC Gold Rush.mp4

0 secunde de 12 minute, 40 de secunde

Trăi
00:00
12:40
12:40

Desigur, titlul episodului face referire la piesa de la Captain America: The First Avenger. Înainte de a fi trimis pe teren pentru a lovi Axis Ass, el a fost trimis într -o excursie de relații publice în care se comportă într -un număr muzical complet. Trupa de marș în deschiderea episodului cântă chiar și o versiune a acelei melodii. Este un apel distractiv la începuturile primului căpitan America și permite publicului să se întrebe despre adevăratele motive ale lui Walker.

Noul căpitan America nu este singura poveste povestită aici

imagine prin Disney+

În timp ce nu ne vom scufunda în spoilere (verificați înapoi pentru o revizuire a spoilerului), deși vreau să vorbesc despre temele din acest episod. Intitulat „The Star-Spangled Man” Nu este Walker care se întâmplă în acest episod. Mai degrabă, este Steve Rogers. În ultimul episod, cele două personaje își căutau locurile individuale într -o lume fără Cap. În acest episod, unde cei doi se reunesc în sfârșit, vedem ce fel de viață se poate aștepta eroii „pensionari”. Există teme politice în joc în această serie, mai ales având în vedere că „răufăcătorii” sunt un fel de grup activist militant. Va fi interesant să vedem unde se întâmplă această poveste pe măsură ce misterul se desfășoară în următoarele patru episoade.

Cu toate acestea, cealaltă poveste pe care o atinge acest episod este modul în care „eroii” sunt tratați în lumea civilă. Când veteranii din lumea reală se întorc la viața civilă, ei se luptă. Unii nu pot primi împrumuturi pentru a -și salva afacerile de familie. Unii suferă de răni care necesită tratament, adesea mandatat de instanță. Au o perioadă grea lăsând lupta în urmă.

Desigur, în MCU, există pericole care impun acestor „veterani” speciali pentru a reveni idealilor la capetele agitate. Totuși, aceste momente vor lovi o coardă care rezonează cu prima conversație a lui Sam și Steve în Captain America: The Winter Time Soldier. În mod alternativ, Walker reprezintă, cel puțin deocamdată, un nou soldat pe cale să -l treacă din nou. Dacă în cele din urmă va lua un Heelturn, voi paria un certificat de cadou PX, pentru că nu va ieși din cealaltă parte la fel de bine ajustat ca Sam și Bucky. (Și asta spune ceva.)

Falconul și soldatul din timpul iernii debutează vineri pe Disney+.

Ce părere ai despre „The Star-Spangled Man” și speri că Falcon și Soldatul de iarnă vor continua să lucreze cu el? Spune -ne în comentariile de mai jos.

Imagine prezentată cu ajutorul Disney+